هدیه خاص برای خانم ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 9 مهر 1399
بازدید : 230
نویسنده : alirezajk

هدیه خاص برای خانم ها


چه بخواهید او را ناز کنید ، چه سرگرمی هایش را پرورش دهید یا فقط چیز زیبایی به او بدهید ، هدایای بی نظیر ما برای او چیزی جز برش کوکی نیست. هدیه خاص برای خانم ها این به این دلیل است که مادر ، همسر ، دختر باهوش یا عمه مورد علاقه شما همه زنان برجسته ای هستند که یافته های بدیع و خاصی را که به همان اندازه متمایز هستند قدردانی می کنند. ما کارهای لازم را انجام دادیم و هدایایی یافتیم که نشان می دهد شما چقدر از داشتن او در زندگی خود قدردانی می کنید. ایده های بیشتری می خواهید؟ برای کسب هدایای بی نظیر بیشتر برای او ، به راهنمای هدیه زنان ما مراجعه کنید.

ایده های عالی برای هدیه برای خانم ها چیست؟

یافتن هدیه مناسب برای مادر ، خواهر ، مادربزرگ ، همسر یا دوست دختر می تواند سخت باشد. چه برای تولد او برنامه ریزی کرده باشید ، چه به دنبال هدیه های بی نظیر روز مادر یا خریدهای کریسمس هستید ، با یک هدیه به یاد ماندنی از او مراقبت کنید. ما مطمئن خواهیم شد که شما او را با ایده های منحصر به فرد و متفکرانه هدیه خود تحت تأثیر قرار می دهید. از قطعات جواهرات زیبا گرفته تا هدایای شخصی ، مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که او دوست داشته باشد. برای او هدایای غیر منتظره بخرید و چیزی برای گرامی داشتن به او بدهید.

ایده های جالب برای هدایا برای زنان زندگی شما:

برای مادر ، با این دمپایی های آروماتراپی قابل گرم کردن ، به او کمک کنید تا بعد از یک روز طولانی شل شود.
برای مادربزرگ ، به خوانندگانش یک بروزرسانی شیک با یک گردنبند مونوکل با طراحی زیبا بدهید.
خواهر یا همسر همسر شما تضمین می کند که عاشق این شانه های موی جادویی چند سبک با ظرافت مهره ای شود.
با ارسال یادداشت های عاشقانه دیجیتالی با ا هدیه خاص برای خانم ها ین پیام رسان قلب چرخان ، به همسرتان اطلاع دهید که در فکر او هستید.
برای آن شبهایی که او در محل شما اقامت دارد ، دوست دختر شما این ماسکهای صورت را برای زیبایی در سفر دوست دارد.
خرید برای یک دوست؟ چه تولد ، عروسی ، دوش گرفتن کودک باشد یا فقط به همین دلیل ، هدایای بی نظیر مانند ماساژور گردن و شانه گرم شده یا لامپ های لمسی دوستی از راه دور همیشه قدردانی می شود.
ایده های جالب هدیه برای زنان بر اساس علایق:

هدایای DIY

هدایای باغبانی

850
5. برای مسافر: Airpods اپل
بهترین هدیه برای زنان 2019: Airpods اپل
سیب
مطمئناً ، Airpods هنگام پوشیدن ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما آنها به یک دلیل آنها را می پوشند. هدفون پرطرفدار اپل بهترین هدفون بی سیم واقعی است که کارشناسان ما امسال آزمایش کرده اند. اگر به دنبال عاشق همه چیزهای اپل هستید ، آنها یک جفت از این موارد را پرستش می کنند. برای مسافرت ، مسافرت ، کار و حتی گوش دادن به پادکست ها هنگام بارگیری و تخلیه ماشین ظرفشویی ، Airpods یک هدیه عالی است.

AirPods Apple را با کیف شارژ با قیمت 144 دلار از آمازون تهیه کنید
AirPods اپل را با کیف شارژ بی سیم از آمازون با پرداخت 169 دلار دریافت کنید
6. برای متعصب تناسب اندام: شلوار یوگا
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: شلوار یوگا
LULULEMON و NORDSTROM
به هر دو شلوار یوگای Lululemon و Zella قسم می خورم. بهترین شلوار یوگای مورد علاقه من برای هدیه خاص برای خانم ها همه چیز شلوار Wunder Under Lululemon است. چه روی نیمکت نشسته باشم ، چه در کلاسهای ناهموار شرکت کنم ، یا در چرخش به شدت عرق کنم ، این شلوارهای یوگای کمر بلند بازی را عوض می کنند. انگشت شتر ندارد. بدون تعریق از طریق شلوار. بدون خارش از ناراحتی. آنها قطعاً ارزش برچسب قیمت را دارند. دیگر شلوار یوگای مورد علاقه من از Lululemon ، Align Pant است. برای تمرینات کم فشار و آرام کردن بهتر است ، آنها تقریباً شبیه شلوارهای عرق و راحت ترین راحت ترین شلوار یوگا هستند که تاکنون داشته ام. سومین مورد علاقه من جوراب شلواری ارزان قیمت مارک تناسب اندام Nordstrom Zella است. با بیش از 6300 بررسی تقریباً عالی ، فقط من نیستم که آنها را دوست دارم.

شلوار یوگای Lululemon Wunder Under Super High-Rise را از Lululemon با قیمت 98 دلار دریافت کنید
Lululemon Align Pant II را از Lululemon با قیمت 98 دلار دریافت کنید
Zella Live In High Waist Leggings را از Nordstrom با قیمت 59 دلار دریافت کنید
7. برای بانوی کیف: پارچه حمل و نقل چرمی Madewell
بهترین هدیه برای زنان 2019: Madewell Transport Tote
مادول ، نوردستروم
مدت ها بود که نگاهم به کیف کیف چرمی کلاسیک Madewell بود ، بنابراین در خرید آن دریغ نکردم ، وقتی آنها سال گذشته با یک نسخه zip-top از آن بیرون آمدند. بعد از یک سال صاحب شدن کیف ، با خیال راحت می توانم آن را به عنوان یک هدیه عالی توصیه کنم. لباس کلاسیک به اندازه کافی بزرگ است که همه وسایل من را برای کار در خود جای می دهد و به اندازه کافی شیک است که بتوانم آخر هفته ها که چیز زیادی ندارم از آن استفاده کنم. به علاوه زیپ آن را برای مسافرت مناسب می کند (استفاده از آن به عنوان وسیله حمل هنگام پرواز بسیار عالی است). این کیف در چند رنگ مختلف موجود است. من آن را به انگلیسی Saddle دارم ، گزینه ای است که من توصیه می کنم.

پارچه چرمی Madewell Zip Top Transport Leather Tote را با قیمت 188 دلار از Nordstrom تهیه کنید

8- برای کسی که مدام در مورد سرخ کن های هوا س askingال می کند: سرخ کن های هوا
بهترین هدیه برای زنان 2019: Phillips Airfryer
فیلیپس
سرخ کن های هوا مدتی است که یکی از جدیدترین وسایل آشپزخانه هستند. منظور من این است که آنها راهی برای تهیه غذاهای سرخ شده در منزل ارائه می دهند که از غذاهای سرخ شده معمولی سالم تر باشد. Phillips Airfryer XXL بهترین سرخ کن هوا است که ما آزمایش کرده ایم و هدیه ای عالی برای هر کسی که دوست دارد غذای نیمه سالم بپزد و بخورد ، و البته فضای اضافی پیشخوان آشپزخانه هم دارد. اگر به دنبال غواصی نیستید ، اما ایده هدیه را دوست دارید ، بهترین انتخاب ما را برای آنها بخورید - سرخ کن هوایی Cuisinart AFR-25.

Philips Airfryer XXL را با قیمت 299.95 دلار در آمازون تهیه کنید
سرخ کن هوائی Cuisinart AFR-25 را با قیمت 79.99 دلار در آمازون تهیه کنید
9. برای عاشق کتاب: آمازون کیندل کاغذ سفید
بهترین هدیه برای زنان 2019: Kindle Paperwhite
AMAZON
دوستدار کتاب در زندگی شما ممکن است قبلاً کیندل داشته باشد ، اما چه کسی از جدیدترین و بهترین فناوری ارائه شده جهان لذت نمی برد؟ این بهترین Kindle است که ما آزمایش کرده ایم و بیش از 12000 داور در آمازون موافق هستند. در حال حاضر ضد آب با دو برابر فضای ذخیره سازی ، این یک هدیه مناسب برای هر کسی است که دوست دارد مطالعه کند.

Amazon Kindle Paperwhite آمازون را با قیمت 109.99 دلار در آمازون دریافت کنید

10. برای کسی که کاناپه خود را دوست دارد: پتو را راحت پرتاب کنید
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتوها را پرتاب کنید
ANTHROPOLOGIE و NORDSTROM
اکنون که هوا رسماً "زیر پتو پنهان شده و تا بهار بیرون نیایید" هوا ، هدیه ای بهتر از ... پتو چه خواهد کرد ؟! دو برابر بودن به عنوان دکور و چیزی برای گرم نگه داشتن شما ، پرتاب پتو برای همه عالی است. برای سرگرمی ، Barefoot Dreams ، برندی که ژاکت کش باف پشمی شگفت انگیز و راحت را می سازد ، یک پتو CozyChic دارد! دارای چاپ حیوانات مرسوم ، مد روز است و از بیش از 275 نفر دارای رتبه 5 ستاره است. گزینه دیگر Anthropologie’s Sophie Faux Fur Throw Throw Blanket ، که مورد توجه داوران قرار گرفته است ، از ده ها صاحب امتیاز 5 ستاره عالی را دریافت کرده است. برای یک پتو ارزان تر ، پرتاب Nordstrom یک گزینه فوق العاده با امتیاز 5 ستاره از بیش از 1400 بررسی است.

پتو انداختن خز مصنوعی سوفی را با قیمت 98 دلار در Anthropologie تهیه کنید
پرتاب Plush Throw Kennebunk را با قیمت 39.50 دلار در Nordstrom دریافت کنید
رویای پابرهنه CozyChic in the Wild Throw پتو را در Nordstrom با قیمت 180 دلار دریافت کنید
11. برای عاشق موسیقی: بهترین بلندگوی قابل حمل بلوتوث
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: JBL Flip 4
بازبینی شده / BETSEY GOLDWASSER
اگر او عاشق گوش دادن به موسیقی است ، اسپیکر JBL Flip 4 را که برنده جایزه Editor's Choice است ، در نظر بگیرید. بهترین بلندگوی قابل حمل بلوتوثی است که ما آزمایش کرده ایم ، 

d ضد آب است ، بنابراین او می تواند آن را بیاورد و از آن در هر جایی استفاده کند. یک اسپیکر قابل حمل همیشه عالی است. حتی اگر او قبلاً یکی از اینها را داشته باشد ، جایگزینی ابزارهای قدیمی فناوری با ابزارهای جدید همیشه ایده خوبی است.

بلندگوی بلوتوث قابل حمل ضد آب JBL Flip 4 را با قیمت 89.95 دلار در آمازون تهیه کنید

12. برای عاشق قهوه: قهوه ساز Technivorm Moccamaster
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: Moccamaster
MOCCAMASTER / فیس بوک
در اینجا در Reviewed ، انواع قهوه سازها را آزمایش کرده ایم. قطره چکان ، ریختن ، سرد کردن ، دستگاه های اسپرسو ، این لیست ادامه دارد. به همین دلیل ، با خیال راحت می توانیم بگوییم که اگر می خواهید به شخصی که قهوه اش را دوست دارد سر و صدا کنید ، به دنبال بهترین قهوه ساز قطره ای ، Moccamaster نباشید. نه تنها یک فنجان عالی قهوه درست می کند ، بلکه طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل در اواسط قرن نیز در صفحات پیشخوان فوق العاده به نظر می رسد. مطمئن نیستید که او عاشق Mocamaster باشد یا به دنبال چیزی با قیمت ارزان تر است؟ لیست بهترین قهوه سازهایی که امسال آزمایش کرده ایم را بررسی کنید. شاید یک دستگاه اسپرسو خارق العاده یا قهوه ساز سرد مورد علاقه ما انتخاب بهتری باشد.

دستگاه قهوه ساز Technivorm Moccamaster را با قیمت 299 دلار در آمازون تهیه کنید

13. برای کسی که هزینه زیادی در کلاسهای تناسب اندام خرج می کند: ClassPass Membership
بهترین هدیه برای زنان 2019: ClassPass
CLASSPASS
اگر در حال خرید شخصی هستید که در انواع کلاسهای ورزشی و تناسب اندام شرکت می کند ، کارت هدیه به ClassPass ایده ایده ای مناسب است. با عضویت در ClassPass ، آنها می توانند به جای تعلق به یک سالن ورزشی یا خرید بسته های کلاس در یک استودیو ، در کلاس های تناسب اندام در استودیوها و سالن های ورزشی مختلفی که با این برنامه شرکت می کنند شرکت کنند (مانند Pure Barre ، Flywheel ، CorePower Yoga). این هدیه که برای هر کسی که دوست دارد چیزهای جدید را امتحان کند بسیار مناسب است.

به هر مبلغی کارت هدیه ClassPass در ClassPass دریافت کنید

14. برای خانه: دمپایی UGG
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: دمپایی Ugg
NORDSTROM و UGG
Uggs سالهاست که وجود دارد و اگرچه ممکن است چکمه ها سالها قبل از مد افتاده باشد ، اما دمپایی هرگز از مد نمی افتد. بالاخره اوگ راحت است. با هزاران بررسی چهار تا پنج ستاره در لیست دمپایی Ugg Nordstrom ، کاملاً واضح است که مردم با این توافق نظر دارند. دمپایی مقاوم در برابر آب Ansley برای یک ساده و راحت که هر جا این کفش ها را می پوشد مناسب است و دمپایی Scuffette II برای شخصی که احتمالاً فقط در خانه می پوشد بسیار مناسب است. اگر از تجربه صحبت کنید ، نمی توانید با دمپایی های Ug به عنوان هدیه اشتباه کنید. در شش سال گذشته ، یک جفت دمپایی Ugg متفاوت به مادر ، مادربزرگ ، پدربزرگ ، شوهر و برادرانم هدیه داده ام - و هر بار مورد توجه قرار گرفت.

دمپایی مقاوم در برابر آب Ansley را با قیمت 99.95 دلار از Nordstrom تهیه کنید
دمپایی Ugg Scuffette II را با قیمت 84.95 دلار از Nordstrom تهیه کنید
15. برای مورد ساده: گردنبند آویز Kate Spade
بهترین هدیه برای زنان 2019: گردنبند آویز کیت کیت
NORDSTROM
اگر شخصی که برایش خرید می کنید ساده و بی انتها باشد ، این گردنبند آویز Kate Spade می تواند عالی باشد. هدیه خاص برای خانم ها می توان آن را به بالا یا پایین پوشانده و با نام اولیه آن در آویز شخصی سازی شود. این گردنبند دارای 850 بررسی با رتبه بندی 5 ستاره است ، بنابراین مردم به وضوح آن را دوست دارند. ناگفته نماند ، گردنبندهایی با حروف ابتدایی روی آنها در حال حاضر بسیار مد هستند.

گردنبند آویز اولیه Kate Spade New York One in Million را با قیمت 58 دلار از Nordstrom دریافت کنید

16. برای سرگرم کننده خانه: شمع شیشه آتشفشان Capri Blue
بهترین هدیه برای زنان 2018: شمع آبی Capri
بهترین هدیه برای زنان 2019: شمع آبی Capri
آنتروپلوژی
اگر او دکوراسیون منزل و پذیرایی از مهمانان را دوست دارد ، هرگز نمی توانید با یک شمع به عنوان هدیه اشتباه کنید. شمع مورد علاقه من تا حد زیادی عطر Capri Blue’s Volcano است. آنها نه تنها بوی شگفت انگیزی می دهند ، بلکه در شیشه های شیکی عرضه می شوند که دو برابر دکوراسیون خانه شگفت انگیز است. Anthropologie تعداد زیادی سبک برای شمع های Capri Blue به فروش می رساند (بعضی از آنها حتی با مضمون تعطیلات نیز تعطیل هستند) ، اما خریدهای من شمع های شیشه ای به رنگ آبی و سفید است. من آنها را در سراسر خانه ام دارم.

شمع شیشه آتشفشان کاپری را از Anthropologie با قیمت 30 دلار تهیه کنید

17. برای کسی که همیشه اتفاقات زیادی دارد: پتو جاذبه
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتو جاذبه
بهترین هدیه برای زنان 2019: پتو جاذبه
جاذبه زمین
به معنای واقعی کلمه همه در حال حاضر در مورد پتوهای وزنه دار صحبت می کنند. مردم آنها را دوست دارند و مردم می خواهند برای تمام زمستان و فراتر از آن زیر آنها باشند. نه فقط به دلیل گرم بودن ، بلکه به آرامش شما کمک می کند. بهترین پتوی وزنه ای که آزمایش کردیم ، پتو فوق العاده معروف Gravity Blanket بود. جاذبه زمین ادعا می کند پتو آنها مانند پوشیدن بغل است و چه هدیه ای بهتر از یک آغوش غول پیکر ، که برای تعطیلات مورد استقبال قرار می گیرد؟

پتو جاذبه را با قیمت 199 دلار از Gravity تهیه کنید

18. برای نوستالژیک: Fujifilm Instax Mini 9
بهترین هدیه برای زنان 2019: Fujifilm Instax Mini 9
AMAZON
این دوربین شایان ستایش هدیه ای عالی برای افرادی است که نه تنها عکس گرفتن بلکه عکسهای عاشقانه هدیه خاص برای خانم ها را دوست دارند. من سال گذشته در عروسی خود Instax Mini 9 را خریداری کردم و استفاده کردم تا مهمانان از خود عکس بگیرند و از آن زمان در تعطیلات و مهمانی ها از آن استفاده کردم. 

این دوربین Fujifilm برای بزرگسالان ، دانشجویان و نوجوانان عالی است و یک هدیه عالی است.

Fujifilm Instax Mini 9 را با قیمت 53.63 دلار در آمازون تهیه کنید

19. برای کسی که می خواهد از عکاسی با آیفون به عکاسی واقعی ارتقا یابد: Panasonic Lumix LX100
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: دوربین Lumix
LUMIX
این دوربین که توسط یکی از متخصصان فن آوری ما توصیه شده است ، برای مبتدیان مناسب است. اگر او در گرفتن عکس از تلفن های هوشمند بسیار ماهر است ، فکر کنید امسال هدیه ای برای عکاسی واقعی بگیرید. اگرچه مدل به روز شده ای وجود دارد ، اما LX100 با توجه به قیمت هنوز یک انتخاب عالی است.

Pansonic Lumix LX100 را با قیمت 597.99 دلار در آمازون تهیه کنید

20. برای دختر VSCO: بطری آب Hydro Flask
بهترین هدیه برای زنان 2019: Hydro Flask
بازبینی شده / JACKSON RUCKAR / HYDRO FLASK
یک دختر VSCO در جهان چیست و چگونه می دانید که برای آن خرید می کنید؟ بگذارید هدیه خاص برای خانم ها توضیح دهم (یا امتحان کنم). VSCO یک برنامه محبوب ویرایش عکس است و "VSCO girl" اصطلاحی برای دختران نوجوان است که به شیوه خاصی لباس می پوشند و رفتار می کنند و همچنین احتمالاً از VSCO استفاده می کنند. او اسکرینچی می پوشد. او بین ون ها و بیرکنستاک ها می چرخد. او مانند اوایل دهه 2000 گردنبندهای پوسته پوکا را سنگ می زند. و او عاشق Hydro Flask خود و همچنین محیط زیست است. ما ممکن است دختران VSCO نباشیم که در اینجا بازبینی می شوند ، اما مطمئناً Hydra Flasks ما را نیز دوست داریم. وقتی امسال بطری های آب را آزمایش کردیم ، Hydro Flask در جایگاه اول به عنوان بهترین گزینه قرار گرفت. این که آیا شما برای یک دختر VSCO خرید می کنید یا نه ، Hydro Flask هدیه ای عالی برای هر کسی که خوب آب می نوشد (به ویژه کسانی که باید نوشیدن بطری های پلاستیکی آب را متوقف کنند ، بنابراین من) می کند.

بطری آب دهان استاندارد Hydro Flask را با قیمت 34.95 دلار در آمازون تهیه کنید

21. برای کسی که همیشه در حال رفت و آمد است (و همچنین برای دختر VSCO): کوله پشتی Fjällräven
بهترین هدیه برای زنان 2019: کوله پشتی Fjallraven Kanken
NORDSTROM
یکی دیگر از محصولات VSCO مورد تأیید دختران و بررسی شده: کوله پشتی Fjallravenn! این کوله پشتی ها نه تنها مرسوم ، مد روز و مفیدی هستند (با صدها بررسی 5 ستاره در Nordstrom) ، بلکه کاربردی و با کیفیت عالی نیز هستند. این مارک کوله پشتی گاه به گاه مورد علاقه ما را از تمام مواردی که آزمایش کرده ایم ، می سازد ، بنابراین با اطمینان می توان گفت این یک خرید عالی است. بدون توجه به سن او ، داشتن یک کوله پشتی همیشه برای مدرسه ، محل کار ، مسافرت و رفت و آمد بسیار مناسب است.

کوله پشتی مقاوم در برابر آب FJÄLLRÄVEN Kånken را با قیمت 80 دلار از Nordstrom دریافت کنید

22. برای کسی که همیشه استرس دارد: پخش کننده روغن ضروری مورد علاقه ما
بهترین هدیه برای زنان 2019: پخش کننده روغن ضروری
بازبینی شده / JACKSON RUCKAR
مردم وسواس پخش کننده های روغنهای اساسی دارند. و چرا آنها نمی شوند؟ آنها با بوی خوب و لرزش خوب خانه شما را دگرگون می کنند. خرید برای شخصی که همیشه استرس دارد؟ با پخش کننده روغن مورد علاقه ما آرامش و خوشبختی را وارد زندگی آنها کنید. ما محبوب ترین مدل ها را آزمایش کردیم و این مدل را بهترین مورد از InnoGear یافتیم.

پخش کننده ضروری روغن معطر و آروماتراپی InnoGear را با قیمت 15.99 دلار در آمازون دریافت کنید

23. برای شخصی که با همه چیز اپل وسواس دارد: Apple Watch
بهترین هدیه برای زنان 2019: Apple Watch Series 4
بررسی شده
اگر او قبلاً مالک آن نبوده است ، یک ساعت مچی اپل هدیه ای خارق العاده برای کسی است که همیشه در iPhone اوست. وقتی امسال ساعت های هوشمند را آزمایش کردیم ، اپل واچ سری 4 بهترین بهترین ها شد. ساعت هوشمند موردعلاقه ما را به او هدیه دهید تا بتواند تمام اعلان ها ، موسیقی و متن هایش را همیشه در نوک انگشتان خود داشته باشد.

ساعت هوشمند Apple Watch Series 4 را با قیمت 349 دلار از آمازون تهیه کنید

24. برای کسی که از شلوار جین متنفر است: شلوار جین Madewell
بهترین هدیه برای زنان 2019: شلوار جین Madewell
NORDSTROM
فکر می کردم از شلوار جین متنفرم تا اینکه شلوار جین Madewell را کشف کردم. هدیه خاص برای خانم ها آنها راحت هستند ، لاغر هستند ، هرگز پاره نمی شوند و قیمت بسیار خوبی دارند. Madewell همچنین دارای اندازه هایی برای همه است: ریز ، بلند ، انحنا ، و غیره. اگر مطمئن نیستید که از چه نوعی تهیه کنید ، من یک کلاسیک 10 اینچی (نه کمر کم ، بلکه نه خیلی بلند) را به صورت جامد توصیه می کنم شستشوی تیره رنگی ، مانند Hayes Wash. این شلوار جین های روزمره من هستند. در مورد دلیل وسواس من در مورد شلوار جین Madewell بیشتر بخوانید اینجا.

شلوار جین لاغر بلند بلند Madewell 10 اینچ را با قیمت 128 دلار از Nordstrom تهیه کنید

25. برای کسی که عاشق آشپزی است: Staub Dutch Oven
بهترین هدیه برای زنان 2019: اجاق گاز هلندی Staub
STAUB
شما کوره هلندی Le Creuset را شنیده اید ، دیده اید یا صاحب آن شده اید. آنها یکی از محبوب ترین هدایای عروسی برای تازه عروس ها هستند و مانند مخلوط کن های ایستاده KitchenAid ، یک وسیله اصلی آشپزخانه برای بزرگسالان در همه جا هستند. با این حال ، هنگامی که ما اجاق های هلندی را در Reviewed آزمایش کردیم ، در کل مورد علاقه ما Le Creuset نبود - Staub بود! ما تنها کسانی نیستیم که عاشق این مارک هستیم. وسایل آشپزی آنها سراسر وبلاگ های غذایی و اینستاگرام است. واضح است که این اجاق های هلندی در حال حاضر داغ هستند ، بنابراین یکی را برای شخصی در زندگی خود که عاشق آشپزی است تهیه کنید. اگر در انتخاب رنگ گیر کرده اید ، من قرمز مشکی یا گیلاسی را توصیه می کنم. من وسایل آشپزی Staub با هر دو رنگ را دارم و آنها را دوست دارم.

Cocaut Staub Cast Iron 5.5 Quart Round Cocotte را با قیمت 324.95 دلار در آمازون تهیه کنید

26. برای کسی که باید بیشتر آشپزی کند: کیت های غذای آشپز خانگی
بهترین هدیه برای زنان 2019: آشپز خانگی
سرپرست خانه
برای کسانی که مشغول کار هستند 

دوئل و سفارش بیشتر از آنچه که احتمالاً باید دریافت کنید ، سرویس تحویل کیت غذا یک ایده عالی برای هدیه است. سرویس تحویل کیت وعده غذایی مورد علاقه ما در Reviewed آشپز خانگی است. Cassidy Olsen ، سردبیر آشپزی و آزمایش کننده بسته های غذایی ، خدمات را به طور کامل خلاصه کرد: "مواد با کیفیت بالا ، دستور العمل های خوب نوشته شده و طعم های خارق العاده ، آشپز خانگی را تجربه می کند که شما می خواهید در هفته های هفته خود ادغام کنید." اگر در حال خرید شخصی هستید که از غذاهای پخته شده در خانه لذت می برد ، اما در هفته خود وقت کافی برای تهیه و تهیه آنها را ندارد ، با کارت هدیه آشپز خانه آشپزخانه هدیه شام ​​های هفتگی آسان خود را به آنها هدیه دهید.

کارت هدیه آشپز خانگی را با قیمت 50 دلار یا بیشتر از Home Chef دریافت کنید

27. برای دمدمی مزاجی ظریف: Dyson Vacuums
بهترین هدیه برای زنان 2019: Dyson Vacuum
DYSON
اگر می خواهید پراکنده شوید ، به دنبال خلا stick چسب Dyson نباشید. بهترین گزینه برای افرادی که خانه تمیز نگه می دارند یا حداقل سعی می کنند (خواه دوست دارند آن را انجام دهند یا نه) ، خلا favorite مورد علاقه ما - گشتاور Dyson V11 - بهترین هدیه را فراهم می کند. اگر این مقدار زیادی سر و صدا باشد ، ما همچنین Dyson Cyclone V10 Absolute را دوست داریم. من یک خلا D دایسون به عنوان یک هدیه عروسی گرفتم ، و این یک تغییر دهنده بازی بوده است. هم به این دلیل که در تمیز کردن واقعاً خوب است و هم اینکه به دلیل داشتن یک محصول دلخواه دایسون بسیار پیشرفته احساس می کنم.

جارو برقی بی سیم استیک Dyson V11 را در خانه دپو با قیمت 699 دلار تهیه کنید
جارو برقی Dyson Cyclone V10 Absolute Cordless Stick را در آمازون با قیمت 499 دلار دریافت کنید
28. برای دمدمی مزاجی تنبل: جاروبرقی های ربات
بهترین هدیه برای زنان 2019: Robot Vacuum
EUFY
ما عاشق خلا vac ربات در Reviewed هستیم و خوانندگان ما نیز همین کار را دارند. در حقیقت ، یکی از چیزهایی که خوانندگان ما بارها و بارها و بارها به خرید آن ادامه می دهند ، خلا vac ربات ها است. Eufy RoboVac 11s بهترین خلا rob ربات مقرون به صرفه ای است که ما تاکنون آزمایش کرده ایم و هدیه ای عالی برای هر کسی خواهد بود ، خواه از تمیز کردن لذت ببرد یا نه. در حالی که قیمت Eufy قطعاً بیش از 200 دلار است ، بهترین خلا rob رباتی که ما تاکنون آزمایش کرده ایم سر و صدا ضربدر 10 است. با 799 دلار (تخفیف 300 دلار) ، می توانید خلا) ربات مورد علاقه خود را هدیه دهید - iRobot Roomba i7 +. بودجه شما هر چقدر هم باشد ، خلا rob ربات همیشه انتخاب خوبی است.

Eufy RoboVac 11s را با قیمت 239.99 دلار در آمازون تهیه کنید
iRobot Roomba i7 + را با قیمت 799 دلار در آمازون تهیه کنید
29. برای برنامه ریز: برنامه ریز 2020
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: برنامه ریزان 2020
آنتروپلوژی
اگر کسی را می شناسید که برنامه ریز است ، چرا به او یک برنامه ریز واقعی هدیه نمی دهید؟ این برنامه ریزان زیبا از ban.do ، Anthropologie و Rifle Paper Co. گزینه های خارق العاده ای هستند. طراح ban.do طلائی ساده ، اما همچنین کمی فانتزی است. برنامه ریز Anthropologie برای بازگشت دهه های خروشان دهه 20 مضمون هنری دارد و آن را برای کسانی که اهل فن و شیک هستند مناسب می کند. و برنامه ریز Rifle Paper Co. برای کسانی که عاشق لوازم التحریر و گل ها هستند کلاسیک است.

برنامه ریز Ban.do Gold Glitter 2020 را از Anthropologie با 28 دلار دریافت کنید
برنامه ریز 17 ماهه رایلی را از Anthropologie با 30 دلار دریافت کنید
برنامه Rifle Paper Co. Garden Party 2019-2020 را از Anthropologie با قیمت 34 دلار دریافت کنید
30. برای کسی که تصاویر غذا را نمایش می دهد: یک تخته پنیر

بهترین هدیه برای زنان 2019: Cheese Board
WAYFAIR & SAMANTHA MATT
سال گذشته ، من تخته پنیر مادر را دزدیدم. خوب ، من قصد سرقت آن را نداشتم - من آن را هدیه خاص برای خانم ها برای مهمانی که میزبانم بود به امانت گرفتم و پس از آن هرگز آن را پس ندادم (او مهمانی جدیدی گرفت ، خوب است). من اکنون از این تخته پنیر برای چندین گردهمایی و رویداد استفاده کرده ام و هر بار ، مردم از فضای روستایی آن تعریف می کنند. بهترین قسمت در مورد آن این است که فقط یک تخته پنیر نیست. بله ، می تواند به عنوان یک عملکرد عمل کند ، اما یک سوزان تنبل و یک تخته برش نیز هست. اگر شخصی مثل من را می شناسید که از پنیر ، میزبانی و گرفتن عکس از تخته های چوبی برای ارسال در اینستاگرام لذت می برد ، می توانید تخته پنیری را که از Wayfair دارم برای او تهیه کنید!

سوزان Lazy Wood Acacia Wood Lazy را با قیمت 28.99 دلار در Wayfair تهیه کنید

31. برای عاشق کربوهیدرات: سازنده ماکارونی
بهترین هدیه برای زنان 2019: سازنده ماکارونی ماركاتو اطلس
جدول SUR LA
اگر برای شخصی که از آشپزی لذت می برد و غذای ایتالیایی را دوست دارد ، خرید می کنید ، یک سازنده ماکارونی هدیه ای منحصر به فرد و سرگرم کننده تهیه می کند. این فقط یک ابزار نیست. این هم یک تجربه! چقدر سرگرم کننده خواهد بود که یاد بگیرید در راحتی آشپزخانه خودتان پاستا درست کنید ؟! سازنده ماکارونی مورد علاقه ما در Reviewed مارکاتو اطلس 150 است - و چیزی کمتر از 75 دلار است!

Marcato Atlas 150 را با قیمت 74.97 دلار در آمازون تهیه کنید

32. برای کسی که در جایی که برف می زند زندگی می کند: چکمه های زمستانی
بهترین هدیه برای زنان 2019: چکمه های زمستانی
NORDSTROM & L.L.BEAN
اگر در حال خرید شخصی هستید که قرار است زمستان امسال با برف کنار بیاید ، یک جفت چکمه زمستانی یک هدیه هوشمند را برای شما رقم می زند. UGG یک جفت چکمه فوق العاده به نام Adirondack III می فروشد که من آن را دوست دارم ، و آنها را به عنوان یک هدیه عالی برای سال 2019 توصیه می کنم. من حتی زمانی که یخ زده بود و هیچ برفی روی زمین نبود آنها را می پوشیدم. پوشیدن و لباس پوشیدن آنها گرم ، راحت و راحت است و تقریباً با هر لباسی همراه است. سایر گزینه ها شامل چکمه های برفی فوق العاده محبوب Sorel Joan of Arctic است که دارای امتیاز 4.5 ستاره از بیش از 775 دور در دقیقه است

هدایای چای و قهوه

هدایای سازگار با محیط زیست

هدایای مد

 

برای زنی که همه چیز دارد چه می توان دریافت کرد؟

ممکن است پیدا کردن هدیه برای او غیرممکن به نظر برسد وقتی که او قبلاً همه چیز را داشته باشد. راه حل ساده برای یافتن هدایای بی نظیر برای خانم ها ، فکر کردن در خارج از چارچوب است. چیزی واقعاً غیرمنتظره مانند گلهای چای شکفته را به او هدیه دهید. اگر او تمام روز پشت میز خود گیر کرده باشد ، وزنه های بی نظیر کاغذی و پایه های لپ تاپ لوازم اداری مفید برای دختران را ایجاد می کنند.

ایده های جالب لحظه آخری برای او:

اگر او یک آشپز جوان در خانه است ، این صفحه گریت ساخته شده دست ساز همانقدر زیباست که کاربردی است.
گل فروشی داخلی او را با کیت کارگاه طراحی گل هدیه خاص برای خانم ها بیرون بیاورید که ایجاد آن از آن لذت خواهد برد.
با این زینت دستی درخت زندگی ، زیبایی زیبایی به زندگی او بیفزایید.
آیا او عاشق استراحت و گشت و گذار است؟ برای زن فنی در زندگی شما ، این پایه قرص انعطاف پذیر بسیار مناسب است.
برای مصرف کننده اعتیاد به کار ، به او یادآوری کنید که با این بمب های دوش آروماتراپی سرعت خود را کم و آرام شود.
دوستداران شراب از این دستگاه تصفیه و هوادهی شراب لذت می برند.
بهترین هدیه روز زن چیست؟

روز جهانی زن جمعه ، 8 مارس 2019 است. موضوع روز جهانی زن امسال # تعادل برای بهتر است ، حمایت از برابری جنسیتی. به مناسبت گرامیداشت این روز مهم ، زنان ویژه زندگی خود را با هدیه ای بی نظیر و معنادار جشن بگیرید. از زنان کارآفرین در سراسر جهان خرید کنید و از مشاغل تحت مالکیت زنان حمایت کنید.

 

- ویراستاران ما برای کمک به شما در خرید وسایل مورد نیاز ، محصولات را بررسی و پیشنهاد می کنند. اگر با کلیک روی یکی از پیوندهای ما خریدی انجام دهید ، ممکن است سهم کمی از درآمد را کسب کنیم. با این حال ، نظرات و نظرات ما مستقل از اتاق خبر USA TODAY و هر مشوق تجاری است.

خرید هدیه سخت است. فرقی نمی کند که برای یک خواهر یا برادر ، یک همسر دیرینه یا یک همکار خرید می کنید ، انتخاب یک هدیه عالی می تواند طاقت فرسا باشد. او چه می خواهد؟ چه کسی مالک او نیست؟ او به چه رنگی می خواهد؟ آیا او به چیزی حساسیت دارد؟ آیا او دوست دارد بخواند؟ رایحه مورد علاقه او چیست؟ س questionsالات بسیار ، وقت کم برای خرید.

برای کاهش استرس خرید هدیه خود در این فصل خرید در تعطیلات ، لیستی از 50 هدیه عالی (25 مورد بیشتر از سال گذشته!) برای انواع مختلف زنان زندگی شما ارائه داده ایم. از سرآشپز خانگی گرفته تا مسافر گرفته تا شخصی که آنقدر خوب نمی شناسید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در اینجا موارد منتخب Reviewed برای هدایایی که زنان در سال 2019 می خواهند ، شامل بهترین مواردی که امسال آزمایش کرده ایم ، بسیاری از موارد محبوب با بالاترین رتبه و مواردی که من شخصاً صاحب آنها هستم ، دوست دارم و توصیه می کنم.

1. برای آشپز خانه شلوغ: قابلمه فوری
محبوب ترین گلدان فوری به کمترین قیمتی که در Prime Day دیده ایم رسیده است.
بهترین هدیه برای زنان 2019: گلدان فوری
بازبینی شده / JACKSON RUCKAR
ظرف حدود سه سال گذشته ، گلدان های فوری هم برای آشپزهای پیشرفته خانگی و هم برای کسانی که به آرامی آشپزی می کنند بسیار خشمگین بوده اند. می پرسید گلدان فوری چیست؟ این چند پخته است! معنی آن چیست؟ این همه کارها را انجام می دهد. این زودپز ، زودپز ، اجاق گاز برنج ، ماست ساز ، کیک ساز ، اجاق گاز است ، لیست ادامه دارد. ایده آل برای شخصی که فضای پیشخوان محدودی دارد (آنها می توانند همه وسایل کوچک دیگر خود را با این کار جایگزین کنند) و شخصی که فضای پیشخوان اضافی دارد (آنها می توانند این ابزار را به همراه بقیه جا دهند) ، گلدان فوری هدیه ای است که شما واقعاً ارائه می دهید با دادن این فصل تعطیلات نمی تواند اشتباه کند. محبوب ترین گلدان فوری Duo است که ما آن را آزمایش کرده و دوستش داریم. با این حال ، بهترین گلدان فوری و اجاق گاز چند گانه ای که ما تاکنون آزمایش کرده ایم ، گلدان فوری Ultra Pot است که گرانتر است اما کاملاً ارزشش را دارد.

زودپز Instant Pot Duo 6 Qt 7-in-1 Pressure را از آمازون با 79 دلار تهیه کنید
زودپز Instant Pot Ultra 6 Qt 10 in 1 Pressure را از آمازون با قیمت 105 دلار تهیه کنید
2. برای کسی که راحت بودن را دوست دارد: ژاکت کش باف پابرهنه رویاهای CozyChic
بهترین هدیه برای زنان 2019: ژاکت کش باف پابرهنه رویاها
NORDSTROM
این ژاکت کش باف پشمی بیش از 2،600 بررسی در مورد Nordstrom و رتبه بندی 5 ستاره دارد. من خودم صاحب این هستم و می توانم تأیید کنم که در واقع یک پتو راحت است که به عنوان لباس پوشیده شده است. وقتی نوبت به ژاکت کش باف پشمی و ژاکت می رسد ، محدودیتی برای مبلغی که شخص می تواند داشته باشد وجود ندارد. آنها هدیه های عالی می دهند - به خصوص وقتی اینها دنج (و شیک) باشند. برای یک ژاکت کش باف پشمی خرید نمی کنید؟ رویاهای پابرهنه یک روپوش نیز می فروشد. فقط گفتن ...

ژاکت کش باف پابرهنه رویاهای CozyChic را با قیمت 116 دلار از Nordstrom دریافت کنید

3. برای کسی که عاشق سفر است: Away’s The Carry-On
بهترین هدیه برای زنان 2019: Away's The Carry-On
دور
این چمدان های مد روز را احتمالاً در اینستاگرام دیده اید ، زیرا مورد علاقه وبلاگ نویسان سفر است. این برند همچنین در Reviewed یکی از موارد مورد علاقه ما است. وقتی چمدان های چک شده را آزمایش کردیم ، Away به عنوان بهترین چمدان سخت گیر ما برنده شد. علاوه بر این ، یکی از نویسندگان ما به ادامه راه سوگند یاد می کند. این در نه رنگ مختلف است و از چمدان متوسط ​​شما بسیار متفاوت به نظر می رسد. مورد علاقه شخصی من رنگ رژگونه است. اگر نمی خواهید یک چمدان را به عنوان هدیه برای مسافر غر بزنید ، به جای آن یک کیسه دوفل در نظر بگیرید. Sole Society’s Faux Leather Weekend Bag یک گزینه عالی و ارزان برای یک مسافر مد روز است. من مالک آن هستم و آن را دوست دارم.

The Carry-On را از Away با قیمت 225 دلار دریافت کنید

4. برای کسی که همیشه سرد است: ژاکت غاز کانادا
بهترین هدیه برای زنان 2019: غاز کانادا
SAMANTHA MATT و NORDSTROM
سال گذشته غرق شدم و یک ژاکت Canada Goose خریداری کردم. هدیه خاص برای خانم ها پس از گذراندن بسیاری از زمستان های شمال شرقی در پارک من با قیمت مناسب ، من آماده سرمایه گذاری در گرما شدم. من حدود دو ماه برای خرید یک کت جدید صرف کردم - هم در فروشگاه و در حال امتحان کردن مطالب و هم خواندن بررسی آنلاین. سرانجام ، من با کاپشن رفتم که احساس راحتی راحت ترین و گرمترین حالت را داشت و همچنین چاپلوسانه به نظر می رسید - یک ژاکت غاز کانادا. بله ، آنها گران هستند ، اما می توانم تأیید کنم که ارزش قیمت را دارند. من قبلاً از رفتن به خانه خودداری می کردم مگر اینکه در روزهای سرد کاملاً مجبور باشم ، اما غاز کانادا من کاملاً این وضعیت را تغییر داد. این احساس می شود که هر وقت بیرون می روم یک پتو گرم می پوشم ، و باعث می شود درجه حرارت ناخوشایند پوست را لمس نکنم. اگر می خواهید کسی را که در مکانی زندگی می کند که درجه حرارت آن به زیر یخبندان می رسد غرق در آب کنید ، کت Canadian Goose یک انتخاب عالی است. من هر نوع خز روی کاپوت را توصیه می کنم ، انتخاب شخصی من گابریولای سیاه است. گزینه خوب دیگر Kinley است.

با قیمت 825 دلار پودر پایین پارک را در Nordstrom پر کنید و از طریق مقاومت در برابر آب Arctic Tech 625 مقاوم در برابر آب ، گابریولای کانادا را تهیه کنید.
با قیمت $ پارک Goose Kinley Down در کانادا را در Nordstrom دریافت کنید 

اونها و البته Bean Boots مورد علاقه فرقه های L.L.Bean.

چکمه ضد آب UGG Adirondack III را در Nordstrom با قیمت 249.95 دلار تهیه کنید
کفش برفی ضد آب Sorel Joan of Arctic Faux Fur را با قیمت 199.95 دلار در Nordstrom تهیه کنید
چکمه های زنانه 8 اینچی Bean را با قیمت 139 دلار در L.L.Bean تهیه کنید
33. برای کسی که زیاد راه می رود: Birkenstocks
بهترین هدیه برای زنان 2019: Birkenstocks
NORDSTROM
Birkenstocks در طی دو سال گذشته ، همراه با بقیه دهه 90 ، به آرامی بازگشت کرده است و آنها دوباره یک کالای اصلی کفش تابستانی هستند. من دو جفت Birkenstocks دارم و تقریباً بقیه کفش هایم را در طول تابستان به نفع آنها نادیده می گیرم. بله ، آنها مرسوم ، مد روز هستند ، اما واو آنها راحت ترین کفش هایی هستند که تا به حال صاحب خواهید شد. Birkenstocks هدیه ای عالی برای هر کسی فراهم می کند ، به خصوص اگر آنها قصد دارند در زمستان امسال به جایی گرم سفر کنند. سیاه و سفید Birkenstocks بهترین شرط بندی شما در مورد رنگها است (آبجوهای سفید در تمام تابستان همه جا به فروش می رسیدند) ، و رنگ مس چرم مرسوم ، مد روز است و با همه چیز مطابقت دارد. همه آنها صدها مرور 4 و 5 ستاره دارند.

صندل کف پا نرم Birkenstock Arizona را با قیمت 134.95 دلار در Nordstrom تهیه کنید
صندل Birkenstock Arizona White Birko-Flor را در Nordstrom با قیمت 99.95 دلار تهیه کنید
صندل Birkenstock Birko-Flor را با چرم مشکی در Nordstrom با قیمت 99.95 دلار تهیه کنید
34. برای کسی که موهای افسانه ای دارد: The Beachwaver
بهترین هدیه برای زنان 2019: آهن پیچش یا حلقه زنی Beachwaver
بازبینی شده / JACKSON RUCKAR & NORDSTROM
کسی که محصولات زیبایی را دوست دارد و موهای خارق العاده ای دارد ، امسال موهای فر مخصوص چرخش Beachwaver را به عنوان هدیه دوست دارد. هنگامی که ما دستگاه های فر را آزمایش کردیم ، Beachwaver S1 به عنوان مورد علاقه ما در بالای صفحه ظاهر شد. غذای اصلی ما؟ این "یک عصای چرخان عالی با یک گیره کوچک است که زمان یک ظاهر طراحی را به نصف کاهش می دهد." Beachwaver همچنین با یک خط حرفه ای عرضه شد که ما هنوز آن را آزمایش نکرده ایم ، اما توسط نظر دهندگان Nordstrom محبوب است. اتو موی پلاستیکی Beachwaver Pro Line 1.25 اینچ دارای 4 ستاره از بیش از 140 داور است.

آهن پیچش چرخشی Beachwaver Pro Line 1.25 اینچی چرخشی را در Nordstrom با قیمت 199 دلار تهیه کنید
Beachwaver S1 را با قیمت 129 دلار از Dermstore تهیه کنید
35. برای علاقه مندان به آرایش: آینه آرایش روشن
بهترین هدیه برای زنان 2019: آینه آرایش روشن Deweisn
بازبینی شده / JACKSON RUCKAR
اگر برای شخصی که آرایش می کند خرید می کنید ، تهیه محصولات واقعی برای آنها سخت است اگر نمی دانید که آنها چه چیزی را می خواهند و در واقع استفاده می کنند. چیزی آسان برای جلب عاشق آرایش در lfie شما ، لوازم جانبی است که تجربه آرایش را افزایش می دهد: آینه آرایش روشن! آینه آرایش روشن Deweisn بهترین موردی است که ما آزمایش کردیم ، زیرا برای استفاده بهینه از آرایش دید مناسب و روشنایی را فراهم می کند. با کمتر از 25 دلار ، می توانید با این ایده هدیه بی نظیر به او کمک کنید هر روز بی عیب و نقص به نظر برسد.

آینه آرایش غرور روشن و روشن Deweisn Tri-Fold را با قیمت 23.98 دلار در آمازون تهیه کنید

36. برای دونده: Garmin Forerunner 245 Running Watch
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: Garmin 245
بازبینی شده / BETSEY GOLDWASSER
ما امسال ساعت های در حال اجرا را آزمایش کردیم و Garmin Forerunner 245 به عنوان بهترین مکان برتر شد و جایزه Editor's Choice را از آن خود کرد. این که آیا او برای دهمین ماراتن خود تمرین می کند یا فقط به طور عادی از دویدن لذت می برد ، از این ساعت با آغوش باز استقبال می شود - منظور من مچ است.

ساعت مچی Garmin Forerunner 245 Running Watch را با قیمت 399 دلار در آمازون تهیه کنید

37. برای گیاه اصلی: گیاهی از The Sill
بهترین هدیه برای زنان: گیاهانی از The Sill
آستانه
Sill یک فروشگاه آنلاین برای گیاهان زنده است و اکنون نیز گیاهان مصنوعی است. اگر برای شخصی که سبزه را دوست دارد خرید می کنید ، گیاهی از The Sill هدیه ای عالی خواهد داد ، خواه انگشت شست سبز داشته باشد یا نه. سردبیر ما ، مگان کاوانو ، سرویس را مرور کرد و آن را دوست داشت.

در The Sill یک گیاه واقعی (یا تقلبی!) تهیه کنید

38. برای مغز سلامتی: کتابهای آشپزی Skinnytaste
بهترین هدیه برای زنان 2019: کتاب آشپزی Skinnytaste
نازک پوست
من تقریباً به طور انحصاری دستور العمل های وب سایت و کتابهای آشپزی Skinnytaste را می پزم. به عنوان یکی از پیروان وبلاگ جینا همولکا ، می توانم تأیید کنم که دستور العمل ها هم سالم هستند و هم شگفت انگیز. هرکدام از کتابهای آشپزی او به تنهایی ، همراه با یک وسیله آشپزخانه یا وسایل کوچک قابل استفاده در کنار کتاب آشپزی ، هدیه ای عالی به شما تحویل می دهند.

Skinnytaste One and Done Cookbook را در آمازون با قیمت 15.89 دلار دریافت کنید
کتاب Skinnytaste Fast and Slow Cookbook را با قیمت 19.49 دلار در آمازون تهیه کنید
کتاب Skinnytaste Cookbook را با قیمت 17.99 دلار در آمازون دریافت کنید
39. برای علاقه مندان به دکوراسیون منزل: انسان شناسی بالش می اندازد
بهترین هدیه برای زنان 2019: پرتاب بالش
بازبینی شده / JACKSON RUCKAR و ANTHROPOLOGIE
خرید دکوراسیون منزل هرگز کار آسانی برای شخص دیگر نیست. با این حال ، اگر با دکوراسیون شخصی که در آن قرار دارد و رنگ آن در خانه اش آشنا است ، امتحان آن احتمالاً مطمئن است. من توصیه می کنم با بالشهای پرتابی راحت ، رنگ خنثی و مواردی که شخص می تواند به راحتی از طریق Home Goods یا Target برای خود بخرد ، بروید. یک مکان عالی برای یافتن بالش های پرتاب با کیفیت که هدایایی عالی ارائه می دهند ، Anthropologie است. من سال گذشته از Anthropologie دو بالش پرتاب کردم و کاملاً ل 

بیش از نوع نگاه و احساس آنهاست.

بالش Textured Indira (20x20 سفید) با قیمت 78 دلار از Anthropologie تهیه کنید
بالش مارکونا (طلای 20x20) از Anthropologie با 78 دلار تهیه کنید
بالش خز Faux Faux (14x40 یا 20x20) را از Anthropologie با قیمت 68 تا 98 دلار دریافت کنید
تمام بالشها را در Anthropologie خریداری کنید
40. برای کسی که بیش از حد از پلاستیک استفاده می کند: نی های قابل استفاده مجدد
بهترین هدیه برای زنان 2019: نی مرغ مگس خوار
زرین پر، زرین بال
این یکی دو نفره است. به شخصی که در حال خرید هستید هدیه یک نی قابل استفاده مجدد بدهید و به یک نفر کمتر از نی پلاستیکی هدیه دهید. به تو نگاه کن ، کارهای خوبی برای بشریت انجام می دهی! نی های قابل استفاده مجدد ما در Reviewed نی های مرغ مگس خوار هستند. او نه تنها عاشق نوشیدن از آنها بود ، بلکه گفت که آنها برای Instagram بسیار زیبا و عالی هستند. آنها همچنین برای مجموعه چهار نفره کمی زیر 20 دلار هستند. این بدون فکر است.

نی شیشه ای Hummingbird (4 بسته) را با قیمت 19.99 دلار در آمازون تهیه کنید

41. برای بیننده پرنده: Roku Ultra
بهترین هدیه برای زنان 2019: Roku Ultra
AMAZON
Roku Ultra (نسخه 2019) دستگاه پخش مورد علاقه ما در سال 2019 است. اگر کسی را می شناسید که به نمایش های تلویزیونی بینگی اعتیاد دارد ، تجربه تماشای Netflix را برای تعطیلات افزایش دهید. هوای سرد می آید. دیگر چه چیزی می توانند بخواهند ؟!

Roku Ultra (2019) را با قیمت 99 دلار در آمازون دریافت کنید

42. برای عاشق شراب: شیشه بدون پایه عایق بندی شده با چوب پنبه
بهترین هدیه برای زنان 2019: Corkcicle Wine Tumbler
چارچوب
این یک هدیه مناسب برای شرابخوار هنگام حرکت است. شوخی کردم. این در واقع برای همه شرابخواران - و نه فقط افراد شلوغ - عالی است. لیوان او را در این فصل با قمقمه شراب بی پایه شیک Corkcicle پر و سرد نگه دارید (این یک دهان است - بدون حرف زدن). این رنگ در بسیاری از رنگ ها وجود دارد ، از جمله یکی به نام "Magic Unicorn". حالا لطفا قبل از تعطیلات این را بخرم ببخشید ، بنابراین می توانم با آن در همه مهمانی های آینده ام شرکت کنم. ملاقات جدید من به علاوه یک: لیوان شراب Corkcicle.

لیوان شراب بدون پایه عایق بندی شده با چوب پنبه Corkcicle را با قیمت 22.95 دلار در آمازون تهیه کنید

43. برای کسی که هرگز با خودش رفتار نمی کند: لباس خواب
بهترین هدیه برای زنان 2019: لباس خواب
NORDSTROM
لباس خواب همیشه یک هدیه عالی است زیرا مردم بندرت آنها را برای خود می خرند. با این حال ، اگر آنها مالک آنها باشند ، تا زمانی که راحت باشند ، آنها همیشه آنها را می پوشند. نوردستروم لباس خواب می فروشد که به نظر می رسد مردم با آن سوگند یاد می کنند. آنها لباس خواب های Moonlight Lingerie هستند و از بیش از 1300 بررسی ، تقریباً 5 ستاره دارند. اگر اندازه او را می دانید ، این هدیه ای عالی برای هر خانمی در لیست شما خواهد بود.

لباس خواب Moonlight Lingerie Nordstrom را با قیمت 65 دلار در Nordstrom تهیه کنید

44. برای مدل مرسوم ، مد روز: عضویت باند را اجاره کنید
بهترین هدیه برای زنان سال 2019: Runway Unlimited را اجاره کنید
RENWAY را اجاره کنید
به چند دلیل کرایه سرویس Unlimited Runway's یک هدیه عالی است. اول ، برای شیک پوشانی که عاشق پوشیدن لباس های جدید هستند اما بودجه نامحدودی برای خرید لباس های مداوم ندارند ، بسیار مناسب است. دوم ، اگر در بسیاری از مراسم ها یا عروسی ها جشن های خوبی برگزار می شود بسیار خوب است ، زیرا می توانید به جای خرید یک لباس برای این مناسبت اجاره کنید. و سوم اینکه ، اگر برای کار هر روز باید زیبا به نظر برسید ، به شما کمک می کند. اگر کسی را می شناسید که بدون برچسب قیمت یا تعهد عاشق یک کمد طراح باشد ، اجاره اجاره باند را به او هدیه دهید. من تقریباً سه سال است که عضو Unlimited هستم ، و این برای من واقعا یک تغییر دهنده بازی بوده است.

اشتراک Runway Unlimited را با قیمت 159 دلار در ماه دریافت کنید (یا 80 دلار با استفاده از 60 روز آزمایش)

45. برای دختری که همه چیز دارد: La Mer Moisturizing Crème
بهترین هدیه برای زنان 2019: کرم مرطوب کننده La Mer
سفورا
La Mer یک مرطوب کننده گران قیمت است و دارای پیرو مذهبی است - و همچنین اگر می خواهید با کسی به توپ بپردازید یک هدیه عالی است. کرم مرطوب کننده La Mer بیش از 60،000 قلب در Sephora و بیش از 1800 بررسی در Nordstrom با درجه بندی 5 ستاره دارد. این خیلی عشق است. چرا پخش نمی شود؟ (جناس در نظر گرفته نشده است.)

کرم مرطوب کننده La Mer Crème de la Mer را با قیمت 90 تا 2400 دلار از Nordstrom تهیه کنید

46. ​​برای کسی که با آن زندگی می کنید: Peloton (... زیرا در این صورت شما نیز باید از آن استفاده کنید)
بهترین هدیه برای زنان 2019: Peloton
بازبینی شده / JACKSON RUCKAR
سال گذشته ، دوچرخه Peloton را برای آزمایش گرفتم و زندگی در حال تغییر بود. آنقدر که من و شوهرم آن را خریداری کردیم ، و آن را گذاشتیم تا با افتخار در اتاق نشیمن ما بنشیند و در یک منطقه عظیم از آپارتمان کوچک ما بچرخد ، اما ما اهمیتی نمی دهیم. ما آن را خیلی دوست داریم. Peloton یک دوچرخه دوچرخه سواری با صفحه نمایش تبلت است که کلاس های زنده و درخواستی را به نمایش می گذارد. به عنوان یک معتاد سابق Soul Cycle ، می توانم به شما بگویم که بعد از گذراندن کلاسهای Peloton ، دیگر Soul Cycle را یک تمرین قانونی نمی دانم. این یک مهمانی سرگرم کننده است در مقایسه با هر کلاس Peloton که تاکنون شرکت کرده ام. اگر برای یک علاقه مند به استودیوی تناسب اندام خرید می کنید ، این یک هدیه عالی است. احساس می کنید در استودیویی هستید که توسط دیگران احاطه شده است ، اما در خانه هستید. و کل خانواده می توانند از آن استفاده کنند. کار کردن مجللتر از این نیست.

بسته دوچرخه سواری Peloton را از Peloton با شروع 2245 دلار یا 58 دلار در ماه برای 39 ماه با 0 درصد آوریل دریافت کنید

47. برای احساساتی: تصاویر چاپ شده 

کتاب عکس
بهترین هدیه برای زنان 2019: هدیه هایی با مضمون عکس
آرتیفکت و خیاطی
هیچ چیز بیشتر از تصاویر چاپ شده "هدیه ای متفکرانه" نمی گوید. اکنون ، آن عکس ها را در یک قاب ، در یک کتاب یا در یک تقویم قرار دهید و آن هدیه متفکرانه را به سطح بالاتری برسانید. خواه یک عکس از خود و هم شخص را در یک قاب قرار دهید یا آلبومی از یک رویداد احساسی یا دوره زمانی ایجاد کنید ، کاملاً نمی توانید با یک هدیه با مضمون عکس در زندگی واقعی اشتباه کنید. Shutterfly خدمات چاپ عکس آنلاین مورد علاقه ما در Reviewed است. ما چاپ های بسیار با کیفیت و تنوع گسترده ای از گزینه های هدیه با مضمون عکس را که در دسترس داریم ، دوست داریم. برای آلبوم های عالی و عروسی ، تقویم های مدرن و قاب های مدرن ، Artifact Uprising نیز باورنکردنی است. سال گذشته ، من و شوهرم پدر و مادرمان را به عنوان هدیه تعطیلات ، آلبوم های صفحه مخصوص عروسی خود ساختیم و آنها کاملا آنها را دوست داشتند.

در Artifact Uprising برای کتابهای عکس ، آلبوم های عروسی ، چاپها ، قاب ها و موارد دیگر خرید کنید
برای چاپ ، کتاب عکس و موارد دیگر در Shutterfly خرید کنید
48. برای کسی که همیشه لبخند می زند: Sugarfina Champagne Bears Candy Cube
بهترین هدیه برای زنان 2019: خرس های شامپاین Sugarfina
SUGARFINA
آبنبات های Sugarfina مانند آب نبات های معمولی نیستند. آنها آب نبات های عالی هستند. اما واقعاً با طعم هایی مانند بوربن ، گل رز ، و شامپاین ، از این محبوبیت چندانی ندارد. سال گذشته ، این مکعب های آبنبات را به ساقدوش های خود هدیه دادم و همه آنها را دوست داشتند (از جمله من). آنها یک هدیه شایان ستایش و ارزان قیمت هستند.

مکعب آب نبات بزرگ شامپاین کودک Sugarfina را با قیمت 20 دلار از Nordstrom دریافت کنید

49. برای شخصی که نمی دانید چه چیزی بخرید: Sephora Favorites Holiday Parfume Sampler
بهترین هدیه های زنان سال 2019: نمونه عطر Sephora
سفورا
اگر شما هرگز درگیر آنچه که به همسر ، خواهر ، دوست دختر ، مادر ، دوست و غیره خود می دهید ، هستید ، توصیه هدیه من برای همه خانمها یک نمونه عطر Sephora است. ده سال پیش یا بیشتر ، مادربزرگم این را برایم هدیه خریده و صادقانه زندگی من را تغییر داده است. من هیچ چیزی در مورد عطر نمی دانستم ، اما به لطف این کیت توانستم در میان چند پرفروش ترین رقص کنم. وقتی کار من تمام شد ، من مورد دلخواه خود را انتخاب کردم و کوپن را در مجموعه هدیه برای یک بطری تمام اندازه آن خریداری کردم. حتی اکنون که من در مورد عطر اطلاعات دارم ، باز هم از این هدیه استقبال می کنم ، زیرا هر روز سعی نمی کنم عطرهای جدید را امتحان کنم.

نمونه عطر تعطیلات Sephora Favorites را از Sephora با قیمت 65 دلار دریافت کنید (ارزش 111 دلار)

50. برای شخص برگزیده: کارت های هدیه
بهترین هدیه برای زنان 2019: کارت های هدیه
AMAZON
خرید برای برخی از افراد می تواند سخت باشد. من آن را دریافت من آن شخصی هستم که خرید برایش سخت است. من انتظار دارم مردم ذهن من را بخوانند و بدانند که من چه می خواهم بدون اینکه مجبور باشم به آنها بگویم. از آنجا که این نوع افراد هستم ، می توانم از نزدیک به شما بگویم که کارت های GIFT راهی برای خرید هنگام انتقاد از منتقدان هدیه هستند. من عاشق یک کارت هدیه خوب هستم. خرج کردن سرگرمی مورد علاقه من است و اگر شخصی مثل من را بشناسید ، من تضمین می کنم که هدیه خرج کردن پول شخص دیگری را دوست خواهند داشت. در اینجا چند گزینه عالی برای کارت هدیه آورده شده است (یادداشت برداری کنید ، افرادی که به من هدیه می گیرند. من فقط شوخی می کنم ، هیچ کس برایم هدیه نمی خرد ، اما در یک جهان عالی این چیزی است که من می خواهم).

کارت هدیه Sephora دریافت کنید
کارت هدیه آمازون بگیرید
کارت هدیه Nordstrom دریافت کنید
کارشناسان محصولات در Reviewed تمام نیازهای خرید شما را در این فصل تعطیلات پوشش داده اند. برای آخرین معاملات ، بررسی ها و موارد دیگر ، در Facebook ، Twitter و Instagram بازبینی شده را دنبال کنید.

قیمت ها در زمان انتشار این مقاله دقیق بودند اما ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند.

https://5majour.ir/ladies-favorite-gift/

https://www.goodhousekeeping.com/holidays/gift-ideas/g1405/gifts-for-her/

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com